Køb Nu

COPENHAGEN
11 | SEPTEMBER | 2025
Køb din billet nu

Sponsoreret af


7 LÆRERIGE TIMER MED INFLUENCER MARKETING

Er du nysgerrig på, hvad influencer marketing er for en størrelse? Influencer marketing er stadig et nyt fænomen. #influenced er til dig, der vil skabe succesfulde influencer-kampagner. Effektive og personlige kampagner. Der skaber resultater. Synlighed. Konverteringer. Og for dig der vil kunne måle effekten.

Du får den nyeste viden inden for feltet på konferencen – og det bedste ved det hele er, at du kan gå direkte hjem og anvende din nye viden. Vi går nemlig praktisk til værks.

7 timer | X talere | 3 spor

HVORFOR DELTAGE?

Lær, hvordan du opbygger en succesfuld influencer kampagne
Boost din omsætning - øg dine konverteringer
Styrk dit brand og gi’ det personlighed og troværdighed

Netværk med andre i samme situation som dig
Lær, hvordan du forstår dit datasæt og evaluerer på din kampagne
Bliv opdateret med den nyeste lovgivning inden for influencer marketing

#INFLUENCED ER FOR DIG…

  • Der vil optimere dine influencer kampagner og være i en bedre position, når du forhandler med influencere
  • Der fokuserer på at personliggøre dit brand og skabe en personlig ‘connection’ mellem brand og forbruger.

  • Der sidder med kommunikation og marketing i din organisation

  • Der vil skabe mere loyale kunder. Influencerne kan skabe tilknytning og troværdighed omkring dit brand, som bliver forstærket ved købsoplevelsen

KEYNOTE

Key Talk #1 - Kommer snart

Kommer snart!
Til sidste #influenced havde du mulighed for at lære af andre! Der var tre effektive influencer kampagner, som alle var forskellige. Én salgscase, to brandingcases. Fra Lolland Kommune til Simple Feast og Boligsiden.


Key Talk #2 - Kommer snart

Kommer snart
Til #influenced2020 fortalte Zeth Kragholm Edwardsen, Co-founder & CEO hos Woomio, om data inden for influencer marketing sammenlignet med andre marketingsformer.


Key Talk #3 - Kommer snart

Kommer snart!
Til #influenced2020 fortalte forsker Anna-Bertha Heeris Christensen, om hvad der sker, når man arbejder strategisk med mennesker. Oplægget diskuterede, hvad en influencer er, for at der kan fokuseres på at lave ’god’ influencer marketing.


PROGRAM

6. maj 2021
Nedenfor ser du programmet for #influenced2020. Vi lancerer snart programmet for 2021

FOLD UD +
  • Program for alle

    Overblik over dagen

  • Vi byder velkommen og fortæller om baggrunden for konferencen.
    Hvor
    Plenum

  • I 2002 var den typiske dansker, der så en reklameblok på dansk tv, 39 år, men i dag er gennemsnitsalderen oppe på 57. Samtidig viser de nyeste Nielsen Rating-tal, at TV 2's publikum i marts 2024 gennemsnitligt var 62 år, når både flow-tv og første døgns streaming (VOSDAL) tælles med. Imens bruger de 15-35-årige danskere i dag langt mere tid på YouTube – faktisk i gennemsnit 35 minutter dagligt og i snit kun 6 minutter på TV 2 Play, Viaplay og Discovery sammenlagt. Det udfordrer brandstrategierne, når den yngre generation foretrækker sociale medier frem for klassiske tilbud – især nu hvor Instagram skifter fokus fra followers til kurateret indhold målrettet subcommunities gennem anbefalingsalgoritmer og markerer en ny retning for sociale medier. Så er dine marketingstrategier klar til at håndtere den generationskløft? Og hvordan sikrer du gennem data-first approaches, at dit brand og de influencers du arbejder sammen med forbliver relevant og engagerende?
    Hvor
    Plenum

  • Spilder du dit influencer-budget på det forkerte medie? Mange brands fejler, fordi de ikke forstår forskellene mellem platformene. I denne talk får du en skarp og objektiv gennemgang af styrker og svagheder ved TikTok, Instagram, Facebook, YouTube, Snapchat og Twitch. Lær, hvordan du aktiverer de rigtige kanaler, matcher din strategi til mediet og maksimerer din indsats. Til slut i oplægget vil der være Q&A, hvor du kan stille Daniel og Rasmus spørgsmål.
    Hvor
    Plenum

  • Under oplægget indsamles data i realtid, for at skabe en dynamisk dialog med publikum. Et panel af eksperter fra forskellige dele af branchen – software, bureau, agentur, influencer og brand – deler deres perspektiver og erfaringer baseret på publikums input. Diskussionen fokuserer på centrale temaer inden for influencer marketing, såsom tidsforbrug i kampagneprocesser, effektivisering af arbejdsmetoder og brug af UGC-content. Panelet kommer også omkring emner som contentrettigheder og strategier for at maksimere værdien af influencer-samarbejder. De vigtigste pointer og takeaways samles i en wrap-up e-bog, som sendes til deltagerne efter eventet.
    Hvor
    Plenum

  • Nyd en lækker frokost i Scandics restaurant, og så mødes vi efterfølgende i talk-lokalerne.
    Hvor
    Plenum

  • Vælg mellem følgende talks:
    Talks A

  • Vælg mellem følgende talks:
    Talks B

  • Vælg mellem følgende talks:
    Talks C

  • AI er her allerede, og den påvirker alt fra kreative processer til influencer-marketing og indholdsstrategi. Men hvordan kan du sikre, at du og dit brand er klar til at gribe mulighederne, navigere effektivt uden om faldgruberne og stå stærkere i en AI-drevet fremtid? I dette oplæg får du indblik i, hvordan du udvikler et ægte AI-mindset. Du lærer, hvordan AI allerede former kommunikation, målgruppeforståelse og influencer-samarbejder. Vi gennemgår både potentialer og udfordringer ved AI, så du aktivt kan integrere intelligent teknologi i dine arbejdsgange og marketingstrategier. Vær på forkant, forstå AI's indflydelse, og bliv rustet til den virkelighed, vi allerede lever i.
    Hvor
    Plenum

  • I denne talk får du et unikt indblik i, hvordan tre meget forskellige virksomheder, arbejder strategisk med influencer marketing, hver med deres eget budgetniveau. Matas deler erfaringer fra kampagner med millionbudgetter, X viser, hvordan man skaber effekt med et mellemstort budget, og X giver et ærligt indblik i, hvad man kan opnå med et mindre budget. Du får konkrete eksempler, ærlige refleksioner og praktisk inspiration til, hvordan du kan tænke kreativt og effektivt - uanset størrelsen på dit influencer marketingbudget.
    Hvor
    Plenum

  • Vi slutter dagen af med et glas i Scandics smukke skybar med udsigt ud over Øresund og live musik.
    Hvor
    Skybar på Scandic

  • Talks

    Vælg 'Talk'

  • I en tid, hvor algoritmebaseret medier dominerer indkøbet, kræver det mere end klassiske strategier at vinde på sociale medier. Vi skal dykke ned i, hvordan brands nu har mulighed for at bruge platformene til at skabe værdi til økosystemet af indhold, samtidig med, at en agil tilgang til influencer marketing nu kan holde dem på toppen af trends og forblive relevant. Få indblik i de mekanismer, der former fremtidens succeser, og få konkrete værktøjer til at bygge strategier, der ikke kun får det organiske indhold til at performe bedre, men også er med til at skabe fundamentet for succes for de kreativer, der bruges som paid assets.
    Talks A

  • Mange brands vælger influencere med hjertet frem for hjernen – og det koster på bundlinjen. For den personlige præference er sjældent den bedste indikator for performance og brandfit. I dette oplæg får du konkrete værktøjer til at udvælge influencere ud fra data og strategi frem for personlige præferencer.
    Talks A

  • Denne talk er et netværksmodul. Her får du mulighed for at møde andre deltagere, udveksle erfaringer og skabe nye relationer i branchen - hvad enten du er virksomhed, bureau, agentur eller influencer. Netværkssessionen varer 45 minutter og foregår i uformelle rammer med let facilitering, så du nemt kan komme i kontakt med relevante aktører. Det er en oplagt chance for at styrke dit professionelle netværk og måske finde din næste samarbejdspartner.
    Talks A

  • I 2025 er content ikke bare vigtigt – det er afgørende for din markedsføring. De største platforme satser massivt på kort, engagerende og native content, og brands, der forstår denne udvikling, vinder publikums opmærksomhed. I denne talk dykker vi ned i, hvorfor autentisk branded content er nøglen til succes, hvordan du fanger din målgruppe og hvorfor reklamer på sociale medier ikke behøver at være kedelige. Hvis du vil tage din markedsføringsstrategi til næste niveau, så er dette et must-hear!
    Talks A

  • Kun ved at have styr på lovgivningen kan du beskytte dit brand bedst muligt. Derfor vil Heidi give dig en introduktion til lovgivningen om influencer marketing, hvor hun vil gennemgå, hvad du skal være opmærksom på, så du holder dig på den rette side af loven.
 Og så er der særligt to områder, Heidi vil fokusere på i sin talk: når budskabet handler om bæredygtighed, og når der er tale om reklamer, der inddrager børn. For hvad skal du være opmærksom på her? Med Heidis talk bliver du opdateret på lovgivningen og godt klædt på til dine næste influencer kampagner.
    Talks B

  • Hvordan bliver du som bureau eller virksomhed en interessant og værdifuld samarbejdspartner for influencere? I denne talk deler influencer Isabella Alberte sit perspektiv på, hvad der gør et samarbejde attraktivt fra influencerens synspunkt. Isabella kommer ind på, hvad der skaber tillid og værdi i et samarbejde – fra god kommunikation og klare forventninger til kreativ frihed og langsigtede samarbejder. Efterfølgende er der mulighed for at stille spørgsmål til Isabella i en åben Q&A-session, hvor du kan få konkrete råd til, hvordan du styrker dine samarbejder med influencere.
    Talks B

  • Influencer marketing er blevet en uundværlig del af moderne brandkommunikation, men hvad sker der, når samarbejdet krydser grænserne for, hvad der er sikkert, passende eller strategisk klogt? I dette oplæg tager vi dig med ind i maskinrummet og deler ærlige erfaringer og skarpe indsigter fra frontlinjen af influencer marketing. Vi sætter fokus på de situationer, ingen taler højt om dem, hvor grænserne bliver udviskede, og konsekvenserne kan mærkes. Du får svar på spørgsmål som: - Hvordan balancerer man autenticitet og brandkontrol, uden det går galt? - Hvad betyder brand safety i praksis og hvor går det galt? - Hvordan håndterer man kriser, før de opstår? - Hvorfor handler det ikke bare om retningslinjer, men om relationer og rettidig omhu? Dette oplæg er for dig der ønsker at stå stærkere, når samarbejder bliver udfordret, og når værdier, følelser og forretning kolliderer.
    Talks B

  • I 2025 handler influencer marketing ikke længere kun om likes og reach – det handler også om kommunikation, der inspirerer til adfærdsændring. På nicheplatformen betterhype forbinder vi brands og influencers, som ønsker at skabe positiv påvirkning gennem troværdig formidling af ESG koblet til FN's 17 verdensmål. Vi deler cases, analyser og publikums input, og diskuterer hvorfor både influencers og brands bør tage ansvar for en mere bæredygtig fremtid og spørger åbent: Kan en "better hype" gøre en forskel, der både kan ses, mærkes og måles?
    Talks C

  • For 2 år siden lavede vi en stor analyse af indhentede, forhandlede og eksekverede priser på influencer marketing og performance. Dén har vi opdateret i 2025, så du kan vurdere, om du betaler det rigtige for din influencerkampagne. Men meget er også sket siden da, så vi kigger dybere ned i rettighedspriser, priser for organisk aktivering vs. aktivering i paid og cost metrics, der kan være mere afgørende for din kampagne end blot CPM og CPE.
    Talks C

  • Paneldebatten kommer til at være en interaktiv debat, hvor vi stiller et panel af eksperter på området.
    Talks C

SPEAKERS

Dette er speakers fra #influenced2020. Vi lancerer nye speakers til 2021 løbende

Hvad tidligere deltagere siger om konferencen

Anne Mette Skovbo Rasmussen
#Influenced var en enormt inspirerende dag med masser af spændende oplæg og interessante mennesker med samme passion. Jeg kom hjem med rygsækken fyldt med nye inputs og gode ideer til fremtidige samarbejder, som jeg glæder mig til at føre ud i livet.


Anne Mette Skovbo Rasmussen
E-Business Content Specialist
-
ILVA
Solvej Krista Larse
Vi er en virksomhed som er forholdsvis nye indenfor influencer marketing, så dertil var #Influenced-konferencen et rigtig godt startskud for os. Man blev præsenteret for flere forskellige vinkler indenfor det, både fra virksomheders sider, fra agenter og direkte fra influencerne selv. Vi ved allerede nu, at vi skal afsted igen næste år.


Solvej Krista Larse
SoMe Manager
-
Citatplakat.dk

BILLETTER

  • Early Bird

  • Spar 1.000 kr. indtil 20. juni 2025
  • 20% ved køb af 4 eller flere billetter
  • Giver fuld adgang til hele konferencen
  • 8 timers lærerige timer om influencer marketing
  • Bliv rustet til at lave succesfulde influencer kampagner
  • Fuld forplejning med morgenmad, frokost og mellemmåltider
  • Networking & snacks
  • kr. 2.950 + moms
  • UDSOLGT
  • Normal billet

  • 20% ved køb af 3 eller flere billetter
  • Giver fuld adgang til hele konferencen
  • 8 timers lærerige timer om influencer marketing
  • Bliv rustet til at lave succesfulde influencer kampagner
  • Fuld forplejning med morgenmad, frokost og mellemmåltider
  • Networking & snacks
  • kr. 3.950 + moms
  • KØB NU

Se, hvordan vi tager hensyn til corona og dine rettigheder i den forbindelse. Du kan f.eks. få pengene tilbage, hvis vi bliver nødt til at rykke konferencen.

 

SKYND DIG

Du kan sikre din billet allerede nu.
Konferencen starter om

Konference 2020

HØR DET FRA DELTAGERNE

  • Et virkelig gennemført arrangement, hvor jeg både fik inspiration, mange do’s and don’t samt udvidet mit netværk. Glæder mig allerede til næste år
    Karoline Maria Sørensen
    Karoline Maria Sørensen
  • En utrolig indsigtsfuld dag, hvor man konstant befandt sig i epicentret af professionelle fagfolk inden for influencer marketing i Danmark. Dagens mange inspirerende workshops og oplæg har uden tvivl rykket ved, hvordan jeg fremover vil arbejde med content creators, medier, data og kampagnestrategi. Alt i alt en konference jeg på ingen måde ville have været foruden.
    Mira Tivie Hitt
    Mira Tivie Hitt
  • #Influenced-konferencen var en lærerig dag fyldt med spændende talere, som gav værdifuld viden og indsigt i en voksende branche. Og så manglede der ikke noget - lækker forplejning og goodiebag.
    Signe Marquard Nielsen
    Signe Marquard Nielsen

BLOG

VENUE

CROWNE PLAZA COPENHAGEN TOWERS
Ørestads Boulevard 114 – 118
2300 København S, Danmark

Find al praktisk info om vores venue, såsom transport, parkering, bespisning, mv.

Crowne Plaza Towers Copenhagen