fbpx
Køb Nu

Oops...
Slider with alias home 2 slider not found.

Register to attend

Digital Economy Conference 2017

    About The Event

    Nihilne te nocturnum praesidium Palati, nihil urbis vigiliae. Non equidem invideo, miror magis posuere velit aliquet. Qui ipsorum lingua Celtae, nostra Galli appellantur. Prima luce, cum quibus mons aliud consensu ab eo. Petierunt uti sibi concilium totius Galliae in diem certam indicere. Nisl cras vitae wisi odio amet.

    WHERE

    Fort Mason Center
    San Fancisco, CA

    WHEN

    Sunday to Wednesday
    July 23 to 26, 2017



    Conference Schedule

    This is sample of page tagline and you can set it up using page option
    Expand All +
    • Program for alle

      Overblik over dagen

    • Talks

      Vælg 'Talk'

    • Kort beskrivelse
      Where
      Rum X

    • Vi byder velkommen og fortæller om baggrunden for konferencen.
      Where
      Plenum

    • Chat GPT, Google AI, Snapchats My AI og mange flere - kunstig intelligens har gjort sit indtog i samfundet og ikke mindst i marketingbranchen. AI kan tilbyde værktøjer, der er tidsbesparende, og som åbner nye muligheder for vores daglige formåen. Men med det fører også udfordringer og spørgsmål til fremtiden. I denne talk vil AI-ekspert Bo Bergstedt komme ind på netop det, når han adresserer, hvordan disse fremskridt påvirker vores arbejde med sociale medier og influencer marketing – og samfundet generelt. Og så vil han reflektere over fremtidige udfordringer og muligheder inden for AI i vores branche.
      Where
      Plenum

    • Vi opdaterer løbende programmet og annoncerer nye talks og speakere. Hold godt øje med websitet, vores nyhedsbrev eller SoMe-kanaler for nyheder om konferencen.
      Where
      Plenum

    • Nyd en lækker frokost i Scandics restaurant, og så mødes vi efterfølgende i talk-lokalerne.
      Where
      Plenum

    • Vælg mellem følgende talks:
      Talks A

    • Vælg mellem følgende talks:
      Talks B

    • Vælg mellem følgende talks:
      Talks C

    • Denne key talk informerer og klæder både brands og bureauer godt på til at håndtere en SoMe-shitstorm. For hvad gør du egentlig, når dit brand havner i en krise i forbindelse med en influencer kampagne? Mange brands famler i blinde, når de havner i en shitstorm, fordi de ikke har de rette værktøjer til at håndtere det og komme godt og sikkert ud på den anden side. Ofte får de i stedet gjort situationen værre for sig selv – eller lader influenten stå alene med problemerne, hvilket også ofte kan gøre tingene meget værre. Men med denne talk får du de rette værktøjer til at håndtere en krise på SoMe. Oplægget vil tage udgangspunkt i konkrete eksempler, hvor influencer samarbejder er gået viralt på den ikke-fede måde. Du vil gå inspireret derfra med viden om best practice, når du skal hjælpe dit brand sikkert ud af krisen.
      Where
      Plenum

    • Vi uddeler årets eksklusive #influenced award og runder dagen af, inden vi mødes til networking og bobler.
      Where
      Plenum

    • Vi slutter dagen af med et glas i Scandics smukke skybar med udsigt ud over Øresund og flyene, der letter.
      Where
      Skybar på Scandic

    • Du har kørt enkeltstående kampagner, men mangler den samlede strategi som virkelig skaber resultater. Alt for mange brands skyder i øst og vest og gør forbrugerne forvirrede ved at prøve mange forskellige ting og influencere af – som måske ikke helt stemmer overens med brandet og dets øvrige kommunikation. I oplægget lærer du, hvilke ting der er vigtigst, når du skal lægge en influencer-strategi, der sparker benene væk under dine kunder - og konkurrenter. Josephine kommer ind på: - Hvilke KPI'er og indsigter du skal tage udgangspunkt i - Hvordan du vælger de rette influencere, som du får glæde af et helt år - Hvordan du skaber en strategi med retning – men også med plads til det uforudsigelige - Hvordan du evaluerer
      Talks A

    • Mere info følger løbende.
      Talks A

    • Mere info følger løbende.
      Talks A

    • Kun ved at have styr på lovgivningen kan du beskytte dit brand bedst muligt. Derfor vil Heidi give dig en introduktion til lovgivningen om influencer marketing, hvor hun vil gennemgå, hvad du skal være opmærksom på, så du holder dig på den rette side af loven.
 Og så er der særligt to områder, Heidi vil fokusere på i sin talk: når budskabet handler om bæredygtighed, og når der er tale om reklamer, der inddrager børn. For hvad skal du være opmærksom på her? Med Heidis talk bliver du opdateret på lovgivningen og godt klædt på til dine næste influencer kampagner.
      Talks A

    • I dette oplæg sættes der fokus på at skabe bæredygtige strategier i en tid, hvor recommendation media definerer landskabet for influencer marketing. Der udforskes, hvordan skiftet fra traditionelle sociale medier til anbefalingsalgoritmer ændrer spillereglerne og kræver en ny tilgang til strategisk tænkning. Oplægget vil også diskutere, hvordan man udvikler strategier baseret på langsigtede trends frem for kortsigtede trendy formater. Med TikTok og YouTube i fokus er det afgørende at forstå, hvordan man skaber værdifuldt indhold, der ikke blot følger øjeblikkelige tendenser, men som kan bevare relevans over tid. Deltagerne vil få indblik i: - Konsekvenserne af skiftet mod anbefalingsalgoritmer, hvor antallet af følgere ikke længere er afgørende. - Metoder til at udvikle strategier, der er baseret på autenticitet og langsigtede trends, frem for kortsigtede trendy formater. - Praktiske redskaber til at navigere i det nye medielandskab og opbygge meningsfulde forbindelser med publikum.
      Talks B

    • Synergi mellem Events og Influencere: Jeg vil diskutere, hvordan influencere kan udvide eventets rækkevidde og varighed, hvilket afhjælper begrænsningerne ved fysiske events og skaber en stærkere forbindelse med målgruppen. Optimal Udnyttelse af Influencere før, under og efter Events: Fokus vil være på at mobilisere influencere til at skabe hype før eventet, maksimere engagement under eventet og vedligeholde interessen efterfølgende. Strategisk Valg af Influencere: Jeg vil belyse vigtigheden af at vælge den rette type influencer—mikro, makro, eller mega—til at afstemme med eventets mål og målgruppe for at optimere både rækkevidde og effekt.
      Talks B

    • Mere info følger løbende.
      Talks B

    • Vi opdaterer løbende programmet og annoncerer nye talks og speakere. Hold godt øje med websitet, vores nyhedsbrev eller SoMe-kanaler for nyheder om konferencen.
      Talks B

    • Vi opdaterer løbende programmet og annoncerer nye talks og speakere. Hold godt øje med websitet, vores nyhedsbrev eller SoMe-kanaler for nyheder om konferencen.
      Talks C

    • Vi opdaterer løbende programmet og annoncerer nye talks og speakere. Hold godt øje med websitet, vores nyhedsbrev eller SoMe-kanaler for nyheder om konferencen.
      Talks C

    • Vi opdaterer løbende programmet og annoncerer nye talks og speakere. Hold godt øje med websitet, vores nyhedsbrev eller SoMe-kanaler for nyheder om konferencen.
      Talks C

    • Virksomheder og brands får ofte for lidt ud af deres influencer-content. Denne talk vil dykke mere ned i mulighederne for at optimere brugen af influencer-content og samtidig vise, hvorfor man også økonomisk set i høj grad bør sætte gang i boosting af influencer-content. Influencer-content bliver næsten kun brugt organisk, og så ligger det stille hen uden at blive brugt yderligere. Nogle virksomheder får måske ikke forhandlet de korrekte rettigheder med eller det bliver ikke tænkt ind i den større contentpulje. Den ønskede brug af influencer-content skal tænkes ind fra start, så både formen af influencersamarbejdet og budgettet lægges på det rigtige niveau. Når man så skal booste content ud via betalte mediekampagner, så er det kritisk, at man matcher det autentiske indhold med de grundlæggende indsigter i målgruppen, så man rammer helt præcist i placeringen af indhold. Mortens tre key takeaways er: - Få mest værdi ud af dit influencer-content ved at booste det til niche-målgrupper - Vær realistisk i at vælge den relevante form for influencersamarbejder til den rette kampagne - Brug den rigtige CPM, når du sammenligner boosting af influencer-content med traditionelle mediekampagner
      Talks C

    Our Speakers

    This is sample of page tagline and you can set it up using page option

    Location

    Grand Conference Hall - 881 7th Ave New York, NY

    Meh synth Schlitz, tempor duis single-origin coffee ea next level ethnic fingerstache fanny pack nostrud.

    Hurry Up!

    Last year our tickets sold fast so don’t miss. Conference will start in