Køb Nu

Conference Digital Economy 23-26 July 2017 with over 100 sessions - San Fancisco, CA Buy Tickets Now!

Startup Challenge

Meh synth Schlitz, tempor duis single-origin coffee ea next level ethnic fingerstache fanny pack nostrud.

Start up Challenge

Meh synth Schlitz, tempor duis single-origin coffee ea next level ethnic fingerstache fanny pack nostrud.

Mentor Program

Et leggings fanny pack, elit bespoke vinyl art party Pitchfork selfies master cleanse flexitarian.

Startup Networking

Meh synth Schlitz, tempor duis single-origin coffee ea next level ethnic fingerstache fanny pack nostrud.

Location

Grand Conference Hall - 881 7th Ave New York, NY

Meh synth Schlitz, tempor duis single-origin coffee ea next level ethnic fingerstache fanny pack nostrud.

Conference Schedule

This is sample of page tagline and you can set it up using page option
FOLD UD +
  • Program for alle

    Overblik over dagen

  • Vi byder velkommen og fortæller om baggrunden for konferencen.
    Hvor
    Plenum

  • I 2002 var den typiske dansker, der så en reklameblok på dansk tv, 39 år, men i dag er gennemsnitsalderen oppe på 57. Samtidig viser de nyeste Nielsen Rating-tal, at TV 2's publikum i marts 2024 gennemsnitligt var 62 år, når både flow-tv og første døgns streaming (VOSDAL) tælles med. Imens bruger de 15-35-årige danskere i dag langt mere tid på YouTube – faktisk i gennemsnit 35 minutter dagligt og i snit kun 6 minutter på TV 2 Play, Viaplay og Discovery sammenlagt. Det udfordrer brandstrategierne, når den yngre generation foretrækker sociale medier frem for klassiske tilbud – især nu hvor Instagram skifter fokus fra followers til kurateret indhold målrettet subcommunities gennem anbefalingsalgoritmer og markerer en ny retning for sociale medier. Så er dine marketingstrategier klar til at håndtere den generationskløft? Og hvordan sikrer du gennem data-first approaches, at dit brand og de influencers du arbejder sammen med forbliver relevant og engagerende?
    Hvor
    Plenum

  • Spilder du dit influencer-budget på det forkerte medie? Mange brands fejler, fordi de ikke forstår forskellene mellem platformene. I denne talk får du en skarp og objektiv gennemgang af styrker og svagheder ved TikTok, Instagram, Facebook, YouTube, Snapchat og Twitch. Lær, hvordan du aktiverer de rigtige kanaler, matcher din strategi til mediet og maksimerer din indsats. Til slut i oplægget vil der være Q&A, hvor du kan stille Daniel og Rasmus spørgsmål.
    Hvor
    Plenum

  • Under oplægget indsamles data i realtid, for at skabe en dynamisk dialog med publikum. Et panel af eksperter fra forskellige dele af branchen – software, bureau, agentur, influencer og brand – deler deres perspektiver og erfaringer baseret på publikums input. Diskussionen fokuserer på centrale temaer inden for influencer marketing, såsom tidsforbrug i kampagneprocesser, effektivisering af arbejdsmetoder og brug af UGC-content. Panelet kommer også omkring emner som contentrettigheder og strategier for at maksimere værdien af influencer-samarbejder. De vigtigste pointer og takeaways samles i en wrap-up e-bog, som sendes til deltagerne efter eventet.
    Hvor
    Plenum

  • Nyd en lækker frokost i Scandics restaurant, og så mødes vi efterfølgende i talk-lokalerne.
    Hvor
    Plenum

  • Vælg mellem følgende talks:
    Talks A

  • Vælg mellem følgende talks:
    Talks B

  • Vælg mellem følgende talks:
    Talks C

  • AI er her allerede, og den påvirker alt fra kreative processer til influencer-marketing og indholdsstrategi. Men hvordan kan du sikre, at du og dit brand er klar til at gribe mulighederne, navigere effektivt uden om faldgruberne og stå stærkere i en AI-drevet fremtid? I dette oplæg får du indblik i, hvordan du udvikler et ægte AI-mindset. Du lærer, hvordan AI allerede former kommunikation, målgruppeforståelse og influencer-samarbejder. Vi gennemgår både potentialer og udfordringer ved AI, så du aktivt kan integrere intelligent teknologi i dine arbejdsgange og marketingstrategier. Vær på forkant, forstå AI's indflydelse, og bliv rustet til den virkelighed, vi allerede lever i.
    Hvor
    Plenum

  • I denne talk får du et unikt indblik i, hvordan tre meget forskellige virksomheder, arbejder strategisk med influencer marketing, hver med deres eget budgetniveau. Matas deler erfaringer fra kampagner med millionbudgetter, X viser, hvordan man skaber effekt med et mellemstort budget, og X giver et ærligt indblik i, hvad man kan opnå med et mindre budget. Du får konkrete eksempler, ærlige refleksioner og praktisk inspiration til, hvordan du kan tænke kreativt og effektivt - uanset størrelsen på dit influencer marketingbudget.
    Hvor
    Plenum

  • Vi slutter dagen af med et glas i Scandics smukke skybar med udsigt ud over Øresund og live musik.
    Hvor
    Skybar på Scandic

  • Talks

    Vælg 'Talk'

  • I en tid, hvor algoritmebaseret medier dominerer indkøbet, kræver det mere end klassiske strategier at vinde på sociale medier. Vi skal dykke ned i, hvordan brands nu har mulighed for at bruge platformene til at skabe værdi til økosystemet af indhold, samtidig med, at en agil tilgang til influencer marketing nu kan holde dem på toppen af trends og forblive relevant. Få indblik i de mekanismer, der former fremtidens succeser, og få konkrete værktøjer til at bygge strategier, der ikke kun får det organiske indhold til at performe bedre, men også er med til at skabe fundamentet for succes for de kreativer, der bruges som paid assets.
    Talks A

  • Mange brands vælger influencere med hjertet frem for hjernen – og det koster på bundlinjen. For den personlige præference er sjældent den bedste indikator for performance og brandfit. I dette oplæg får du konkrete værktøjer til at udvælge influencere ud fra data og strategi frem for personlige præferencer.
    Talks A

  • Denne talk er et netværksmodul. Her får du mulighed for at møde andre deltagere, udveksle erfaringer og skabe nye relationer i branchen - hvad enten du er virksomhed, bureau, agentur eller influencer. Netværkssessionen varer 45 minutter og foregår i uformelle rammer med let facilitering, så du nemt kan komme i kontakt med relevante aktører. Det er en oplagt chance for at styrke dit professionelle netværk og måske finde din næste samarbejdspartner.
    Talks A

  • I 2025 er content ikke bare vigtigt – det er afgørende for din markedsføring. De største platforme satser massivt på kort, engagerende og native content, og brands, der forstår denne udvikling, vinder publikums opmærksomhed. I denne talk dykker vi ned i, hvorfor autentisk branded content er nøglen til succes, hvordan du fanger din målgruppe og hvorfor reklamer på sociale medier ikke behøver at være kedelige. Hvis du vil tage din markedsføringsstrategi til næste niveau, så er dette et must-hear!
    Talks A

  • Kun ved at have styr på lovgivningen kan du beskytte dit brand bedst muligt. Derfor vil Heidi give dig en introduktion til lovgivningen om influencer marketing, hvor hun vil gennemgå, hvad du skal være opmærksom på, så du holder dig på den rette side af loven.
 Og så er der særligt to områder, Heidi vil fokusere på i sin talk: når budskabet handler om bæredygtighed, og når der er tale om reklamer, der inddrager børn. For hvad skal du være opmærksom på her? Med Heidis talk bliver du opdateret på lovgivningen og godt klædt på til dine næste influencer kampagner.
    Talks B

  • Hvordan bliver du som bureau eller virksomhed en interessant og værdifuld samarbejdspartner for influencere? I denne talk deler influencer Isabella Alberte sit perspektiv på, hvad der gør et samarbejde attraktivt fra influencerens synspunkt. Isabella kommer ind på, hvad der skaber tillid og værdi i et samarbejde – fra god kommunikation og klare forventninger til kreativ frihed og langsigtede samarbejder. Efterfølgende er der mulighed for at stille spørgsmål til Isabella i en åben Q&A-session, hvor du kan få konkrete råd til, hvordan du styrker dine samarbejder med influencere.
    Talks B

  • Influencer marketing er blevet en uundværlig del af moderne brandkommunikation, men hvad sker der, når samarbejdet krydser grænserne for, hvad der er sikkert, passende eller strategisk klogt? I dette oplæg tager vi dig med ind i maskinrummet og deler ærlige erfaringer og skarpe indsigter fra frontlinjen af influencer marketing. Vi sætter fokus på de situationer, ingen taler højt om dem, hvor grænserne bliver udviskede, og konsekvenserne kan mærkes. Du får svar på spørgsmål som: - Hvordan balancerer man autenticitet og brandkontrol, uden det går galt? - Hvad betyder brand safety i praksis og hvor går det galt? - Hvordan håndterer man kriser, før de opstår? - Hvorfor handler det ikke bare om retningslinjer, men om relationer og rettidig omhu? Dette oplæg er for dig der ønsker at stå stærkere, når samarbejder bliver udfordret, og når værdier, følelser og forretning kolliderer.
    Talks B

  • I 2025 handler influencer marketing ikke længere kun om likes og reach – det handler også om kommunikation, der inspirerer til adfærdsændring. På nicheplatformen betterhype forbinder vi brands og influencers, som ønsker at skabe positiv påvirkning gennem troværdig formidling af ESG koblet til FN's 17 verdensmål. Vi deler cases, analyser og publikums input, og diskuterer hvorfor både influencers og brands bør tage ansvar for en mere bæredygtig fremtid og spørger åbent: Kan en "better hype" gøre en forskel, der både kan ses, mærkes og måles?
    Talks C

  • For 2 år siden lavede vi en stor analyse af indhentede, forhandlede og eksekverede priser på influencer marketing og performance. Dén har vi opdateret i 2025, så du kan vurdere, om du betaler det rigtige for din influencerkampagne. Men meget er også sket siden da, så vi kigger dybere ned i rettighedspriser, priser for organisk aktivering vs. aktivering i paid og cost metrics, der kan være mere afgørende for din kampagne end blot CPM og CPE.
    Talks C

  • Paneldebatten kommer til at være en interaktiv debat, hvor vi stiller et panel af eksperter på området.
    Talks C


Latest News

Hurry Up!

Last year our tickets sold fast so don’t miss. Conference will start in

Our Speakers

This is sample of page tagline and you can set it up using page option