KĂžb Nu

COPENHAGEN
11 | SEPTEMBER | 2025
KĂžb din billet nu Slide

Sponsoreret af


8 LÆRERIGE TIMER MED INFLUENCER MARKETING 11. SEPTEMBER ’25

Vil du opdateres med den nyeste viden inden for influencer marketing? Og vil du optimere dine influencer kampagner? Influencer marketing er stadig en ny disciplin, og det er et felt, der rykker utroligt hurtigt. #influenced er til dig, der vil inspireres og skabe succesfulde influencer-kampagner. Effektive og personlige kampagner. Der skaber resultater. Uanset om det er branding eller salg, du vil opnÄ. Og sÄ er det for dig, der vil kunne mÄle effekten.

Uanset om du er specialist eller begynder, er #influenced noget for dig!

98,5 procent fra #Influenced2024 ville anbefale konferencen til deres netvĂŠrk

HVORFOR DELTAGE?

LĂŠr af, hvordan andre opbygger succesfulde influencer kampagner
Boost din omsĂŠtning - Ăžg din synlighed og konverteringer
Styrk dit brand! Gi’ det personlighed og trovérdighed

NetvĂŠrk med andre i samme situation som dig. Vi er den eneste influencer-konference
LĂŠr, hvordan du sĂŠtter de rette KPI'er og evaluerer din kampagne
Bliv opdateret pÄ den nyeste viden inden for influencer marketing

8 timer | 20 talere | 4 spor

#INFLUENCED ER FOR DIG…

  • Der vil optimere dine influencer kampagner og vĂŠre i en bedre position, nĂ„r du forhandler med influencere
  • Der fokuserer pĂ„ at personliggĂžre dit brand og skabe en personlig ‘connection’ mellem brand og forbruger.

  • Der sidder med kommunikation og marketing i din organisation

  • Der vil skabe mere loyale kunder. Influencerne kan skabe tilknytning og trovĂŠrdighed omkring dit brand, som bliver forstĂŠrket ved kĂžbsoplevelsen

KEYNOTE SPEAKS

Key Talk #1 - Fremtidens influencer marketing: AI og sociale medier

Chat GPT, Google AI, Snapchats My AI og mange flere – kunstig intelligens har gjort sit indtog i samfundet og ikke mindst i marketingbranchen. AI kan tilbyde vĂŠrktĂžjer, der er tidsbesparende, og som Ă„bner nye muligheder for vores daglige formĂ„en.

Men med det fĂžrer ogsĂ„ udfordringer og spĂžrgsmĂ„l til fremtiden. I denne talk vil AI-ekspert Bo Bergstedt komme ind pĂ„ netop det, nĂ„r han adresserer, hvordan disse fremskridt pĂ„virker vores arbejde med sociale medier og influencer marketing – og samfundet generelt. Og sĂ„ vil han reflektere over fremtidige udfordringer og muligheder inden for AI i vores branche.


Key Talk #2 & #3 - Fremtidens sociale medier: TikTok og Meta

I denne key talk vil Louise Brink Emanuelsen fra TikTok give indblik i platformen fra et insider-perspektiv, nÄr hun dykker ned i platformens nutid og fremtid: for hvor bevÊger TikTok sig hen, og hvordan kan du som brand hoppe med pÄ bÞlgen?

NÄr Channa Rogsten fra Meta indtager scenen, stÄr den pÄ fremtidens creator marketing og AI:

Discover how integrating Reels and Creator Marketing can significantly boost business outcomes as we dive into today’s best practices as well as exploring the future of this dynamic field. We’ll also explore how tools like Meta AI, creator Marketplace and AI Studio are reshaping the way brands connect with audiences through creators—making it more powerful than ever to achieve measurable success.


Key Talk #4 - Krisekommunikation: vejen gennem en shitstorm pÄ SoMe

Denne key speak informerer og klÊder bÄde brands og bureauer godt pÄ til at hÄndtere en SoMe-shitstorm. For hvad gÞr du egentlig, nÄr dit brand havner i en krise i forbindelse med en influencer kampagne?

OplÊgget vil tage udgangspunkt i konkrete eksempler, hvor influencer samarbejder er gÄet viralt pÄ den ikke-fede mÄde. Du vil gÄ inspireret derfra med viden om best practice, nÄr du skal hjÊlpe dit brand sikkert ud af krisen.


PROGRAM

Her kan du se programmet for #Influenced2024.

FOLD UD +
  • Program for alle

    Overblik over dagen

  • Vi byder velkommen og fortĂŠller om baggrunden for konferencen.
    Hvor
    Plenum

  • I 2002 var den typiske dansker, der sĂ„ en reklameblok pĂ„ dansk tv, 39 Ă„r, men i dag er gennemsnitsalderen oppe pĂ„ 57. Samtidig viser de nyeste Nielsen Rating-tal, at TV 2's publikum i marts 2024 gennemsnitligt var 62 Ă„r, nĂ„r bĂ„de flow-tv og fĂžrste dĂžgns streaming (VOSDAL) tĂŠlles med. Imens bruger de 15-35-Ă„rige danskere i dag langt mere tid pĂ„ YouTube – faktisk i gennemsnit 35 minutter dagligt og i snit kun 6 minutter pĂ„ TV 2 Play, Viaplay og Discovery sammenlagt. Det udfordrer brandstrategierne, nĂ„r den yngre generation foretrĂŠkker sociale medier frem for klassiske tilbud – isĂŠr nu hvor Instagram skifter fokus fra followers til kurateret indhold mĂ„lrettet subcommunities gennem anbefalingsalgoritmer og markerer en ny retning for sociale medier. SĂ„ er dine marketingstrategier klar til at hĂ„ndtere den generationsklĂžft? Og hvordan sikrer du gennem data-first approaches, at dit brand og de influencers du arbejder sammen med forbliver relevant og engagerende?
    Hvor
    Plenum

  • Spilder du dit influencer-budget pĂ„ det forkerte medie? Mange brands fejler, fordi de ikke forstĂ„r forskellene mellem platformene. I denne talk fĂ„r du en skarp og objektiv gennemgang af styrker og svagheder ved TikTok, Instagram, Facebook, YouTube, Snapchat og Twitch. LĂŠr, hvordan du aktiverer de rigtige kanaler, matcher din strategi til mediet og maksimerer din indsats. Til slut i oplĂŠgget vil der vĂŠre Q&A, hvor du kan stille Daniel og Rasmus spĂžrgsmĂ„l.
    Hvor
    Plenum

  • Under oplĂŠgget indsamles data i realtid, for at skabe en dynamisk dialog med publikum. Et panel af eksperter fra forskellige dele af branchen – software, bureau, agentur, influencer og brand – deler deres perspektiver og erfaringer baseret pĂ„ publikums input. Diskussionen fokuserer pĂ„ centrale temaer inden for influencer marketing, sĂ„som tidsforbrug i kampagneprocesser, effektivisering af arbejdsmetoder og brug af UGC-content. Panelet kommer ogsĂ„ omkring emner som contentrettigheder og strategier for at maksimere vĂŠrdien af influencer-samarbejder. De vigtigste pointer og takeaways samles i en wrap-up e-bog, som sendes til deltagerne efter eventet.
    Hvor
    Plenum

  • Nyd en lĂŠkker frokost i Scandics restaurant, og sĂ„ mĂždes vi efterfĂžlgende i talk-lokalerne.
    Hvor
    Plenum

  • VĂŠlg mellem fĂžlgende talks:
    Talks A

  • VĂŠlg mellem fĂžlgende talks:
    Talks B

  • VĂŠlg mellem fĂžlgende talks:
    Talks C

  • AI er her allerede, og den pĂ„virker alt fra kreative processer til influencer-marketing og indholdsstrategi. Men hvordan kan du sikre, at du og dit brand er klar til at gribe mulighederne, navigere effektivt uden om faldgruberne og stĂ„ stĂŠrkere i en AI-drevet fremtid? I dette oplĂŠg fĂ„r du indblik i, hvordan du udvikler et ĂŠgte AI-mindset. Du lĂŠrer, hvordan AI allerede former kommunikation, mĂ„lgruppeforstĂ„else og influencer-samarbejder. Vi gennemgĂ„r bĂ„de potentialer og udfordringer ved AI, sĂ„ du aktivt kan integrere intelligent teknologi i dine arbejdsgange og marketingstrategier. VĂŠr pĂ„ forkant, forstĂ„ AI's indflydelse, og bliv rustet til den virkelighed, vi allerede lever i.
    Hvor
    Plenum

  • I denne talk fĂ„r du et unikt indblik i, hvordan tre meget forskellige virksomheder, arbejder strategisk med influencer marketing, hver med deres eget budgetniveau. Matas deler erfaringer fra kampagner med millionbudgetter, X viser, hvordan man skaber effekt med et mellemstort budget, og X giver et ĂŠrligt indblik i, hvad man kan opnĂ„ med et mindre budget. Du fĂ„r konkrete eksempler, ĂŠrlige refleksioner og praktisk inspiration til, hvordan du kan tĂŠnke kreativt og effektivt - uanset stĂžrrelsen pĂ„ dit influencer marketingbudget.
    Hvor
    Plenum

  • Vi slutter dagen af med et glas i Scandics smukke skybar med udsigt ud over Øresund og live musik.
    Hvor
    Skybar pÄ Scandic

  • Talks

    VĂŠlg 'Talk'

  • I en tid, hvor algoritmebaseret medier dominerer indkĂžbet, krĂŠver det mere end klassiske strategier at vinde pĂ„ sociale medier. Vi skal dykke ned i, hvordan brands nu har mulighed for at bruge platformene til at skabe vĂŠrdi til Ăžkosystemet af indhold, samtidig med, at en agil tilgang til influencer marketing nu kan holde dem pĂ„ toppen af trends og forblive relevant. FĂ„ indblik i de mekanismer, der former fremtidens succeser, og fĂ„ konkrete vĂŠrktĂžjer til at bygge strategier, der ikke kun fĂ„r det organiske indhold til at performe bedre, men ogsĂ„ er med til at skabe fundamentet for succes for de kreativer, der bruges som paid assets.
    Talks A

  • Mange brands vĂŠlger influencere med hjertet frem for hjernen – og det koster pĂ„ bundlinjen. For den personlige prĂŠference er sjĂŠldent den bedste indikator for performance og brandfit. I dette oplĂŠg fĂ„r du konkrete vĂŠrktĂžjer til at udvĂŠlge influencere ud fra data og strategi frem for personlige prĂŠferencer.
    Talks A

  • Denne talk er et netvĂŠrksmodul. Her fĂ„r du mulighed for at mĂžde andre deltagere, udveksle erfaringer og skabe nye relationer i branchen - hvad enten du er virksomhed, bureau, agentur eller influencer. NetvĂŠrkssessionen varer 45 minutter og foregĂ„r i uformelle rammer med let facilitering, sĂ„ du nemt kan komme i kontakt med relevante aktĂžrer. Det er en oplagt chance for at styrke dit professionelle netvĂŠrk og mĂ„ske finde din nĂŠste samarbejdspartner.
    Talks A

  • I 2025 er content ikke bare vigtigt – det er afgĂžrende for din markedsfĂžring. De stĂžrste platforme satser massivt pĂ„ kort, engagerende og native content, og brands, der forstĂ„r denne udvikling, vinder publikums opmĂŠrksomhed. I denne talk dykker vi ned i, hvorfor autentisk branded content er nĂžglen til succes, hvordan du fanger din mĂ„lgruppe og hvorfor reklamer pĂ„ sociale medier ikke behĂžver at vĂŠre kedelige. Hvis du vil tage din markedsfĂžringsstrategi til nĂŠste niveau, sĂ„ er dette et must-hear!
    Talks A

  • Kun ved at have styr pĂ„ lovgivningen kan du beskytte dit brand bedst muligt. Derfor vil Heidi give dig en introduktion til lovgivningen om influencer marketing, hvor hun vil gennemgĂ„, hvad du skal vĂŠre opmĂŠrksom pĂ„, sĂ„ du holder dig pĂ„ den rette side af loven.‹ Og sĂ„ er der sĂŠrligt to omrĂ„der, Heidi vil fokusere pĂ„ i sin talk: nĂ„r budskabet handler om bĂŠredygtighed, og nĂ„r der er tale om reklamer, der inddrager bĂžrn. For hvad skal du vĂŠre opmĂŠrksom pĂ„ her? Med Heidis talk bliver du opdateret pĂ„ lovgivningen og godt klĂŠdt pĂ„ til dine nĂŠste influencer kampagner.
    Talks B

  • Hvordan bliver du som bureau eller virksomhed en interessant og vĂŠrdifuld samarbejdspartner for influencere? I denne talk deler influencer Isabella Alberte sit perspektiv pĂ„, hvad der gĂžr et samarbejde attraktivt fra influencerens synspunkt. Isabella kommer ind pĂ„, hvad der skaber tillid og vĂŠrdi i et samarbejde – fra god kommunikation og klare forventninger til kreativ frihed og langsigtede samarbejder. EfterfĂžlgende er der mulighed for at stille spĂžrgsmĂ„l til Isabella i en Ă„ben Q&A-session, hvor du kan fĂ„ konkrete rĂ„d til, hvordan du styrker dine samarbejder med influencere.
    Talks B

  • Influencer marketing er blevet en uundvĂŠrlig del af moderne brandkommunikation, men hvad sker der, nĂ„r samarbejdet krydser grĂŠnserne for, hvad der er sikkert, passende eller strategisk klogt? I dette oplĂŠg tager vi dig med ind i maskinrummet og deler ĂŠrlige erfaringer og skarpe indsigter fra frontlinjen af influencer marketing. Vi sĂŠtter fokus pĂ„ de situationer, ingen taler hĂžjt om dem, hvor grĂŠnserne bliver udviskede, og konsekvenserne kan mĂŠrkes. Du fĂ„r svar pĂ„ spĂžrgsmĂ„l som: - Hvordan balancerer man autenticitet og brandkontrol, uden det gĂ„r galt? - Hvad betyder brand safety i praksis og hvor gĂ„r det galt? - Hvordan hĂ„ndterer man kriser, fĂžr de opstĂ„r? - Hvorfor handler det ikke bare om retningslinjer, men om relationer og rettidig omhu? Dette oplĂŠg er for dig der Ăžnsker at stĂ„ stĂŠrkere, nĂ„r samarbejder bliver udfordret, og nĂ„r vĂŠrdier, fĂžlelser og forretning kolliderer.
    Talks B

  • I 2025 handler influencer marketing ikke lĂŠngere kun om likes og reach – det handler ogsĂ„ om kommunikation, der inspirerer til adfĂŠrdsĂŠndring. PĂ„ nicheplatformen betterhype forbinder vi brands og influencers, som Ăžnsker at skabe positiv pĂ„virkning gennem trovĂŠrdig formidling af ESG koblet til FN's 17 verdensmĂ„l. Vi deler cases, analyser og publikums input, og diskuterer hvorfor bĂ„de influencers og brands bĂžr tage ansvar for en mere bĂŠredygtig fremtid og spĂžrger Ă„bent: Kan en "better hype" gĂžre en forskel, der bĂ„de kan ses, mĂŠrkes og mĂ„les?
    Talks C

  • For 2 Ă„r siden lavede vi en stor analyse af indhentede, forhandlede og eksekverede priser pĂ„ influencer marketing og performance. DĂ©n har vi opdateret i 2025, sĂ„ du kan vurdere, om du betaler det rigtige for din influencerkampagne. Men meget er ogsĂ„ sket siden da, sĂ„ vi kigger dybere ned i rettighedspriser, priser for organisk aktivering vs. aktivering i paid og cost metrics, der kan vĂŠre mere afgĂžrende for din kampagne end blot CPM og CPE.
    Talks C

  • Paneldebatten kommer til at vĂŠre en interaktiv debat, hvor vi stiller et panel af eksperter pĂ„ omrĂ„det.
    Talks C

SPEAKERS

Speakere til #influenced2024

Hvad tidligere deltagere siger om konferencen

Influenced Konference 2024

BILLETTER

  • Early Bird

  • Spar 1.000 kr. indtil 20. juni 2025
  • 20% ved kĂžb af 4 eller flere billetter
  • Giver fuld adgang til hele konferencen
  • 8 timers lĂŠrerige timer om influencer marketing
  • Bliv rustet til at lave succesfulde influencer kampagner
  • Fuld forplejning med morgenmad, frokost og mellemmĂ„ltider
  • Networking & snacks
  • kr. 2.950 + moms
  • UDSOLGT
  • Normal billet

  • 20% ved kĂžb af 3 eller flere billetter
  • Giver fuld adgang til hele konferencen
  • 8 timers lĂŠrerige timer om influencer marketing
  • Bliv rustet til at lave succesfulde influencer kampagner
  • Fuld forplejning med morgenmad, frokost og mellemmĂ„ltider
  • Networking & snacks
  • kr. 3.950 + moms
  • KØB NU

Se, hvordan vi tager hensyn til corona og dine rettigheder i den forbindelse. Du kan f.eks. fÄ pengene tilbage, hvis vi bliver nÞdt til at rykke konferencen. LÊs desuden vores privatlivspolitik.

 

SKYND DIG

Du kan sikre din billet allerede nu.
Konferencen starter om

GALLERI

Influenced Konference 2024 👇

GALLERI

Influenced Konference 2023 👇

Influenced Konference 2022 👇

Influenced Konference 2021 👇

Influenced Konference 2020 👇

HØR DET FRA DELTAGERNE

  • Et virkelig gennemfĂžrt arrangement, hvor jeg bĂ„de fik inspiration, mange do’s and don’t samt udvidet mit netvĂŠrk. GlĂŠder mig allerede til nĂŠste Ă„r
    Karoline Maria SĂžrensen
    Karoline Maria SĂžrensen
  • En utrolig indsigtsfuld dag, hvor man konstant befandt sig i epicentret af professionelle fagfolk inden for influencer marketing i Danmark. Dagens mange inspirerende workshops og oplĂŠg har uden tvivl rykket ved, hvordan jeg fremover vil arbejde med content creators, medier, data og kampagnestrategi. Alt i alt en konference jeg pĂ„ ingen mĂ„de ville have vĂŠret foruden.
    Mira Tivie Hitt
    Mira Tivie Hitt
  • #Influenced-konferencen var en lĂŠrerig dag fyldt med spĂŠndende talere, som gav vĂŠrdifuld viden og indsigt i en voksende branche. Og sĂ„ manglede der ikke noget - lĂŠkker forplejning og goodiebag.
    Signe Marquard Nielsen
    Signe Marquard Nielsen

VENUE

SCANDIC CPH STRANDPARK
Amager Strandvej 401
2770 Kastrup, Danmark

Find al praktisk info om vores venue, sÄsom transport, parkering, bespisning, mv.

Scandic CPH Strandpark