Vil du opdateres med den nyeste viden inden for influencer marketing? Og vil du optimere dine influencer kampagner? Influencer marketing er stadig en ny disciplin, og det er et felt, der rykker utroligt hurtigt. #influenced er til dig, der vil inspireres og skabe succesfulde influencer-kampagner. Effektive og personlige kampagner. Der skaber resultater. Uanset om det er branding eller salg, du vil opnÄ. Og sÄ er det for dig, der vil kunne mÄle effekten.
Uanset om du er specialist eller begynder, er #influenced noget for dig!
Chat GPT, Google AI, Snapchats My AI og mange flere – kunstig intelligens har gjort sit indtog i samfundet og ikke mindst i marketingbranchen. AI kan tilbyde vĂŠrktĂžjer, der er tidsbesparende, og som Ă„bner nye muligheder for vores daglige formĂ„en.
Men med det fĂžrer ogsĂ„ udfordringer og spĂžrgsmĂ„l til fremtiden. I denne talk vil AI-ekspert Bo Bergstedt komme ind pĂ„ netop det, nĂ„r han adresserer, hvordan disse fremskridt pĂ„virker vores arbejde med sociale medier og influencer marketing â og samfundet generelt. Og sĂ„ vil han reflektere over fremtidige udfordringer og muligheder inden for AI i vores branche.
I denne key talk vil Louise Brink Emanuelsen fra TikTok give indblik i platformen fra et insider-perspektiv, nÄr hun dykker ned i platformens nutid og fremtid: for hvor bevÊger TikTok sig hen, og hvordan kan du som brand hoppe med pÄ bÞlgen?
NÄr Channa Rogsten fra Meta indtager scenen, stÄr den pÄ fremtidens creator marketing og AI:
Discover how integrating Reels and Creator Marketing can significantly boost business outcomes as we dive into today’s best practices as well as exploring the future of this dynamic field. We’ll also explore how tools like Meta AI, creator Marketplace and AI Studio are reshaping the way brands connect with audiences through creatorsâmaking it more powerful than ever to achieve measurable success.
Denne key speak informerer og klÊder bÄde brands og bureauer godt pÄ til at hÄndtere en SoMe-shitstorm. For hvad gÞr du egentlig, nÄr dit brand havner i en krise i forbindelse med en influencer kampagne?
OplÊgget vil tage udgangspunkt i konkrete eksempler, hvor influencer samarbejder er gÄet viralt pÄ den ikke-fede mÄde. Du vil gÄ inspireret derfra med viden om best practice, nÄr du skal hjÊlpe dit brand sikkert ud af krisen.
Her kan du se programmet for #Influenced2024.
Se, hvordan vi tager hensyn til corona og dine rettigheder i den forbindelse. Du kan f.eks. fÄ pengene tilbage, hvis vi bliver nÞdt til at rykke konferencen. LÊs desuden vores privatlivspolitik.
SCANDIC CPH STRANDPARK
Amager Strandvej 401
2770 Kastrup, Danmark
Find al praktisk info om vores venue, sÄsom transport, parkering, bespisning, mv.