fbpx
Køb Nu

Sponsoreret af


7 LÆRERIGE TIMER MED INFLUENCER MARKETING

Er du nysgerrig på, hvad influencer marketing er for en størrelse? Influencer marketing er stadig et nyt fænomen. #influenced er til dig, der vil skabe succesfulde influencer-kampagner. Effektive og personlige kampagner. Der skaber resultater. Synlighed. Konverteringer. Og for dig der vil kunne måle effekten.

Du får den nyeste viden inden for feltet på konferencen – og det bedste ved det hele er, at du kan gå direkte hjem og anvende din nye viden. Vi går nemlig praktisk til værks.

7 timer | X talere | 3 spor

HVORFOR DELTAGE?

Lær, hvordan du opbygger en succesfuld influencer kampagne
Boost din omsætning - øg dine konverteringer
Styrk dit brand og gi’ det personlighed og troværdighed

Netværk med andre i samme situation som dig
Lær, hvordan du forstår dit datasæt og evaluerer på din kampagne
Bliv opdateret med den nyeste lovgivning inden for influencer marketing

#INFLUENCED ER FOR DIG…

  • Der vil optimere dine influencer kampagner og være i en bedre position, når du forhandler med influencere
  • Der fokuserer på at personliggøre dit brand og skabe en personlig ‘connection’ mellem brand og forbruger.

  • Der sidder med kommunikation og marketing i din organisation

  • Der vil skabe mere loyale kunder. Influencerne kan skabe tilknytning og troværdighed omkring dit brand, som bliver forstærket ved købsoplevelsen

KEYNOTE

Key Talk #1 - Kommer snart

Kommer snart!
Til sidste #influenced havde du mulighed for at lære af andre! Der var tre effektive influencer kampagner, som alle var forskellige. Én salgscase, to brandingcases. Fra Lolland Kommune til Simple Feast og Boligsiden.


Key Talk #2 - Kommer snart

Kommer snart
Til #influenced2020 fortalte Zeth Kragholm Edwardsen, Co-founder & CEO hos Woomio, om data inden for influencer marketing sammenlignet med andre marketingsformer.


Key Talk #3 - Kommer snart

Kommer snart!
Til #influenced2020 fortalte forsker Anna-Bertha Heeris Christensen, om hvad der sker, når man arbejder strategisk med mennesker. Oplægget diskuterede, hvad en influencer er, for at der kan fokuseres på at lave ’god’ influencer marketing.


PROGRAM

6. maj 2021
Nedenfor ser du programmet for #influenced2020. Vi lancerer snart programmet for 2021

FOLD UD +
  • Program for alle

    Overblik over dagen

  • Kort beskrivelse
    Hvor
    Rum X

  • Vi byder velkommen og fortæller om baggrunden for konferencen.
    Hvor
    Plenum

  • Chat GPT, Google AI, Snapchats My AI og mange flere - kunstig intelligens har gjort sit indtog i samfundet og ikke mindst i marketingbranchen. AI kan tilbyde værktøjer, der er tidsbesparende, og som åbner nye muligheder for vores daglige formåen. Men med det fører også udfordringer og spørgsmål til fremtiden. I denne talk vil AI-ekspert Bo Bergstedt komme ind på netop det, når han adresserer, hvordan disse fremskridt påvirker vores arbejde med sociale medier og influencer marketing – og samfundet generelt. Og så vil han reflektere over fremtidige udfordringer og muligheder inden for AI i vores branche.
    Hvor
    Plenum

  • Vi opdaterer løbende programmet og annoncerer nye talks og speakere. Hold godt øje med websitet, vores nyhedsbrev eller SoMe-kanaler for nyheder om konferencen.
    Hvor
    Plenum

  • Nyd en lækker frokost i Scandics restaurant, og så mødes vi efterfølgende i talk-lokalerne.
    Hvor
    Plenum

  • Vælg mellem følgende talks:
    Talks A

  • Vælg mellem følgende talks:
    Talks B

  • Vælg mellem følgende talks:
    Talks C

  • Denne key talk informerer og klæder både brands og bureauer godt på til at håndtere en SoMe-shitstorm. For hvad gør du egentlig, når dit brand havner i en krise i forbindelse med en influencer kampagne? Mange brands famler i blinde, når de havner i en shitstorm, fordi de ikke har de rette værktøjer til at håndtere det og komme godt og sikkert ud på den anden side. Ofte får de i stedet gjort situationen værre for sig selv – eller lader influenten stå alene med problemerne, hvilket også ofte kan gøre tingene meget værre. Men med denne talk får du de rette værktøjer til at håndtere en krise på SoMe. Oplægget vil tage udgangspunkt i konkrete eksempler, hvor influencer samarbejder er gået viralt på den ikke-fede måde. Du vil gå inspireret derfra med viden om best practice, når du skal hjælpe dit brand sikkert ud af krisen.
    Hvor
    Plenum

  • Vi uddeler årets eksklusive #influenced award og runder dagen af, inden vi mødes til networking og bobler.
    Hvor
    Plenum

  • Vi slutter dagen af med et glas i Scandics smukke skybar med udsigt ud over Øresund og flyene, der letter.
    Hvor
    Skybar på Scandic

  • Talks

    Vælg 'Talk'

  • Du har kørt enkeltstående kampagner, men mangler den samlede strategi som virkelig skaber resultater. Alt for mange brands skyder i øst og vest og gør forbrugerne forvirrede ved at prøve mange forskellige ting og influencere af – som måske ikke helt stemmer overens med brandet og dets øvrige kommunikation. I oplægget lærer du, hvilke ting der er vigtigst, når du skal lægge en influencer-strategi, der sparker benene væk under dine kunder - og konkurrenter. Josephine kommer ind på: - Hvilke KPI'er og indsigter du skal tage udgangspunkt i - Hvordan du vælger de rette influencere, som du får glæde af et helt år - Hvordan du skaber en strategi med retning – men også med plads til det uforudsigelige - Hvordan du evaluerer
    Talks A

  • Mere info følger løbende.
    Talks A

  • Mere info følger løbende.
    Talks A

  • Kun ved at have styr på lovgivningen kan du beskytte dit brand bedst muligt. Derfor vil Heidi give dig en introduktion til lovgivningen om influencer marketing, hvor hun vil gennemgå, hvad du skal være opmærksom på, så du holder dig på den rette side af loven.
 Og så er der særligt to områder, Heidi vil fokusere på i sin talk: når budskabet handler om bæredygtighed, og når der er tale om reklamer, der inddrager børn. For hvad skal du være opmærksom på her? Med Heidis talk bliver du opdateret på lovgivningen og godt klædt på til dine næste influencer kampagner.
    Talks A

  • I dette oplæg sættes der fokus på at skabe bæredygtige strategier i en tid, hvor recommendation media definerer landskabet for influencer marketing. Der udforskes, hvordan skiftet fra traditionelle sociale medier til anbefalingsalgoritmer ændrer spillereglerne og kræver en ny tilgang til strategisk tænkning. Oplægget vil også diskutere, hvordan man udvikler strategier baseret på langsigtede trends frem for kortsigtede trendy formater. Med TikTok og YouTube i fokus er det afgørende at forstå, hvordan man skaber værdifuldt indhold, der ikke blot følger øjeblikkelige tendenser, men som kan bevare relevans over tid. Deltagerne vil få indblik i: - Konsekvenserne af skiftet mod anbefalingsalgoritmer, hvor antallet af følgere ikke længere er afgørende. - Metoder til at udvikle strategier, der er baseret på autenticitet og langsigtede trends, frem for kortsigtede trendy formater. - Praktiske redskaber til at navigere i det nye medielandskab og opbygge meningsfulde forbindelser med publikum.
    Talks B

  • Synergi mellem Events og Influencere: Jeg vil diskutere, hvordan influencere kan udvide eventets rækkevidde og varighed, hvilket afhjælper begrænsningerne ved fysiske events og skaber en stærkere forbindelse med målgruppen. Optimal Udnyttelse af Influencere før, under og efter Events: Fokus vil være på at mobilisere influencere til at skabe hype før eventet, maksimere engagement under eventet og vedligeholde interessen efterfølgende. Strategisk Valg af Influencere: Jeg vil belyse vigtigheden af at vælge den rette type influencer—mikro, makro, eller mega—til at afstemme med eventets mål og målgruppe for at optimere både rækkevidde og effekt.
    Talks B

  • Mere info følger løbende.
    Talks B

  • Vi opdaterer løbende programmet og annoncerer nye talks og speakere. Hold godt øje med websitet, vores nyhedsbrev eller SoMe-kanaler for nyheder om konferencen.
    Talks B

  • Vi opdaterer løbende programmet og annoncerer nye talks og speakere. Hold godt øje med websitet, vores nyhedsbrev eller SoMe-kanaler for nyheder om konferencen.
    Talks C

  • Vi opdaterer løbende programmet og annoncerer nye talks og speakere. Hold godt øje med websitet, vores nyhedsbrev eller SoMe-kanaler for nyheder om konferencen.
    Talks C

  • Vi opdaterer løbende programmet og annoncerer nye talks og speakere. Hold godt øje med websitet, vores nyhedsbrev eller SoMe-kanaler for nyheder om konferencen.
    Talks C

  • Virksomheder og brands får ofte for lidt ud af deres influencer-content. Denne talk vil dykke mere ned i mulighederne for at optimere brugen af influencer-content og samtidig vise, hvorfor man også økonomisk set i høj grad bør sætte gang i boosting af influencer-content. Influencer-content bliver næsten kun brugt organisk, og så ligger det stille hen uden at blive brugt yderligere. Nogle virksomheder får måske ikke forhandlet de korrekte rettigheder med eller det bliver ikke tænkt ind i den større contentpulje. Den ønskede brug af influencer-content skal tænkes ind fra start, så både formen af influencersamarbejdet og budgettet lægges på det rigtige niveau. Når man så skal booste content ud via betalte mediekampagner, så er det kritisk, at man matcher det autentiske indhold med de grundlæggende indsigter i målgruppen, så man rammer helt præcist i placeringen af indhold. Mortens tre key takeaways er: - Få mest værdi ud af dit influencer-content ved at booste det til niche-målgrupper - Vær realistisk i at vælge den relevante form for influencersamarbejder til den rette kampagne - Brug den rigtige CPM, når du sammenligner boosting af influencer-content med traditionelle mediekampagner
    Talks C

SPEAKERS

Dette er speakers fra #influenced2020. Vi lancerer nye speakers til 2021 løbende

Hvad tidligere deltagere siger om konferencen

Anne Mette Skovbo Rasmussen
#Influenced var en enormt inspirerende dag med masser af spændende oplæg og interessante mennesker med samme passion. Jeg kom hjem med rygsækken fyldt med nye inputs og gode ideer til fremtidige samarbejder, som jeg glæder mig til at føre ud i livet.


Anne Mette Skovbo Rasmussen
E-Business Content Specialist
-
ILVA
Solvej Krista Larse
Vi er en virksomhed som er forholdsvis nye indenfor influencer marketing, så dertil var #Influenced-konferencen et rigtig godt startskud for os. Man blev præsenteret for flere forskellige vinkler indenfor det, både fra virksomheders sider, fra agenter og direkte fra influencerne selv. Vi ved allerede nu, at vi skal afsted igen næste år.


Solvej Krista Larse
SoMe Manager
-
Citatplakat.dk

BILLETTER

  • Early Bird

  • Spar 1.000 kr. indtil 23. juni 2024
  • 20 % ved køb af 4 eller flere billetter
  • Giver fuld adgang til hele konferencen
  • 8 timers lærerige timer om influencer marketing
  • Bliv rustet til at lave succesfulde influencer kampagner
  • Fuld forplejning med morgenmad, frokost og mellemmåltider
  • Networking & snacks - hvis muligt
  • kr. 2.950 + moms
  • KØB NU
  • Normal billet

  • 20% ved køb af 3 eller flere billetter
  • Giver fuld adgang til hele konferencen
  • 8 timers lærerige timer om influencer marketing
  • Bliv rustet til at lave succesfulde influencer kampagner
  • Fuld forplejning med morgenmad, frokost og mellemmåltider
  • Networking & snacks - hvis muligt
  • kr. 3.950 + moms
  • KØB NU

Se, hvordan vi tager hensyn til corona og dine rettigheder i den forbindelse. Du kan f.eks. få pengene tilbage, hvis vi bliver nødt til at rykke konferencen.

 

SKYND DIG

Du kan sikre din billet allerede nu.
Konferencen starter om

Konference 2020

HØR DET FRA DELTAGERNE

  • Et virkelig gennemført arrangement, hvor jeg både fik inspiration, mange do’s and don’t samt udvidet mit netværk. Glæder mig allerede til næste år
    Karoline Maria Sørensen
    Karoline Maria Sørensen
  • En utrolig indsigtsfuld dag, hvor man konstant befandt sig i epicentret af professionelle fagfolk inden for influencer marketing i Danmark. Dagens mange inspirerende workshops og oplæg har uden tvivl rykket ved, hvordan jeg fremover vil arbejde med content creators, medier, data og kampagnestrategi. Alt i alt en konference jeg på ingen måde ville have været foruden.
    Mira Tivie Hitt
    Mira Tivie Hitt
  • #Influenced-konferencen var en lærerig dag fyldt med spændende talere, som gav værdifuld viden og indsigt i en voksende branche. Og så manglede der ikke noget - lækker forplejning og goodiebag.
    Signe Marquard Nielsen
    Signe Marquard Nielsen

BLOG

VENUE

CROWNE PLAZA COPENHAGEN TOWERS
Ørestads Boulevard 114 – 118
2300 København S, Danmark

Find al praktisk info om vores venue, såsom transport, parkering, bespisning, mv.

Crowne Plaza Towers Copenhagen