fbpx
Køb Nu

Schedule Fullwidth

This is sample of page tagline and you can set it up using page option
FOLD UD +
  • Program for alle

    Overblik over dagen

  • Vi byder velkommen og fortæller om baggrunden for konferencen.
    Hvor
    Plenum

  • I 2002 var den typiske dansker, der så en reklameblok på dansk tv, 39 år, men i dag er gennemsnitsalderen oppe på 57. Samtidig viser de nyeste Nielsen Rating-tal, at TV 2's publikum i marts 2024 gennemsnitligt var 62 år, når både flow-tv og første døgns streaming (VOSDAL) tælles med. Imens bruger de 15-35-årige danskere i dag langt mere tid på YouTube – faktisk i gennemsnit 35 minutter dagligt og i snit kun 6 minutter på TV 2 Play, Viaplay og Discovery sammenlagt. Det udfordrer brandstrategierne, når den yngre generation foretrækker sociale medier frem for klassiske tilbud – især nu hvor Instagram skifter fokus fra followers til kurateret indhold målrettet subcommunities gennem anbefalingsalgoritmer og markerer en ny retning for sociale medier. Så er dine marketingstrategier klar til at håndtere den generationskløft? Og hvordan sikrer du gennem data-first approaches, at dit brand og de influencers du arbejder sammen med forbliver relevant og engagerende?
    Hvor
    Plenum

  • Spilder du dit influencer-budget på det forkerte medie? Mange brands fejler, fordi de ikke forstår forskellene mellem platformene. I denne talk får du en skarp og objektiv gennemgang af styrker og svagheder ved TikTok, Instagram, Facebook, YouTube, Snapchat og Twitch. Lær, hvordan du aktiverer de rigtige kanaler, matcher din strategi til mediet og maksimerer din indsats. Til slut i oplægget vil der være Q&A, hvor du kan stille Daniel og Rasmus spørgsmål.
    Hvor
    Plenum

  • Under oplægget indsamles data i realtid, for at skabe en dynamisk dialog med publikum. Et panel af eksperter fra forskellige dele af branchen – software, bureau, agentur, influencer og brand – deler deres perspektiver og erfaringer baseret på publikums input. Diskussionen fokuserer på centrale temaer inden for influencer marketing, såsom tidsforbrug i kampagneprocesser, effektivisering af arbejdsmetoder og brug af UGC-content. Panelet kommer også omkring emner som contentrettigheder og strategier for at maksimere værdien af influencer-samarbejder. De vigtigste pointer og takeaways samles i en wrap-up e-bog, som sendes til deltagerne efter eventet.
    Hvor
    Plenum

  • Nyd en lækker frokost i Scandics restaurant, og så mødes vi efterfølgende i talk-lokalerne.
    Hvor
    Plenum

  • Vælg mellem følgende talks:
    Talks A

  • Vælg mellem følgende talks:
    Talks B

  • Vælg mellem følgende talks:
    Talks C

  • AI er her allerede, og den påvirker alt fra kreative processer til influencer-marketing og indholdsstrategi. Men hvordan kan du sikre, at du og dit brand er klar til at gribe mulighederne, navigere effektivt uden om faldgruberne og stå stærkere i en AI-drevet fremtid? I dette oplæg får du indblik i, hvordan du udvikler et ægte AI-mindset. Du lærer, hvordan AI allerede former kommunikation, målgruppeforståelse og influencer-samarbejder. Vi gennemgår både potentialer og udfordringer ved AI, så du aktivt kan integrere intelligent teknologi i dine arbejdsgange og marketingstrategier. Vær på forkant, forstå AI's indflydelse, og bliv rustet til den virkelighed, vi allerede lever i.
    Hvor
    Plenum

  • Paneldebatten kommer til at være en interaktiv debat, hvor vi stiller et panel af eksperter på området.
    Hvor
    Plenum

  • Vi slutter dagen af med et glas i Scandics smukke skybar med udsigt ud over Øresund og live musik.
    Hvor
    Skybar på Scandic

  • Talks

    Vælg 'Talk'

  • I 2025 handler influencer marketing ikke længere kun om likes og reach – det handler også om kommunikation, der inspirerer til adfærdsændring. På nicheplatformen betterhype forbinder vi brands og influencers, som ønsker at skabe positiv påvirkning gennem troværdig formidling af ESG koblet til FN's 17 verdensmål. Vi deler cases, analyser og publikums input, og diskuterer hvorfor både influencers og brands bør tage ansvar for en mere bæredygtig fremtid og spørger åbent: Kan en "better hype" gøre en forskel, der både kan ses, mærkes og måles?
    Talks A

  • Kun ved at have styr på lovgivningen kan du beskytte dit brand bedst muligt. Derfor vil Heidi give dig en introduktion til lovgivningen om influencer marketing, hvor hun vil gennemgå, hvad du skal være opmærksom på, så du holder dig på den rette side af loven.
 Og så er der særligt to områder, Heidi vil fokusere på i sin talk: når budskabet handler om bæredygtighed, og når der er tale om reklamer, der inddrager børn. For hvad skal du være opmærksom på her? Med Heidis talk bliver du opdateret på lovgivningen og godt klædt på til dine næste influencer kampagner.
    Talks B

  • I 2025 er content ikke bare vigtigt – det er afgørende for din markedsføring. De største platforme satser massivt på kort, engagerende og native content, og brands, der forstår denne udvikling, vinder publikums opmærksomhed. I denne talk dykker vi ned i, hvorfor autentisk branded content er nøglen til succes, hvordan du fanger din målgruppe og hvorfor reklamer på sociale medier ikke behøver at være kedelige. Hvis du vil tage din markedsføringsstrategi til næste niveau, så er dette et must-hear!
    Talks B

  • For 2 år siden lavede vi en stor analyse af indhentede, forhandlede og eksekverede priser på influencer marketing og performance. Dén har vi opdateret i 2025, så du kan vurdere, om du betaler det rigtige for din influencerkampagne. Men meget er også sket siden da, så vi kigger dybere ned i rettighedspriser, priser for organisk aktivering vs. aktivering i paid og cost metrics, der kan være mere afgørende for din kampagne end blot CPM og CPE.
    Talks B