Christina arbejder med influencer marketing på 7. år og har særlig erfaring med datadreven influencer marketing, der rammesætter, procesoptimerer og kvalitetssikrer på vegne af brandet før, under og efter en kampagneindsats. Christina har haft to influencer marketing-bureauer, men i foråret 2019 byttede hun det selvstændige liv ud med en ny udfordring, der forenede hendes iværksættertrang med hendes ambitionsniveau. I dag arbejder hun derfor som Head of Influencer Marketing for det fynske kommunikationsbureau STEP, hvor hun bringer sin strategiske og forretningsmæssige kunnen i spil til at tænke større og anderledes i driften af bureauets egen influencer-afdeling: STEP Influence.
Oplæg: Den effektive influencer kampagne
Målet var soleklart: Boligsiden havde et ønske om at øge deres kendskabsgrad i Hovedstadsområdet med 1,2 procentpoint. De havde taget de første spadestik, men måtte sande der skulle større og mere strategiske muskler i spil. For hvordan personliggør du en søgemaskine, der skaber værdi for en bred målgruppe, og som samtidig skal udnytte de forskellige marketingdiscipliners styrker i sådan en grad, der kan skabes mærkbare resultater uden at springe budgetrammen?