fbpx
Køb Nu

Om influenced

Hvorfor vi startede #influenced

Vi ønsker at bidrage til et mere professionelt influencer marketing-felt. Og det, mener vi, sker gennem information og oplysning. Influencer marketing er et svært felt at navigere i, da markedet er ureguleret, og det kan være svært at vide, hvordan man bedst optimerer sin kampagne.

Vi ønsker, at flere virksomheder får mulighed for at opleve de positive aspekter ved influencer marketing. Hvordan de rette influencere kan personificere dit brand, øge dit brands troværdighed og derigennem skabe konverteringer. Øge salget. Styrke brandet.

Derfor har vi samlet kompetente oplægsholdere, som har konkrete og praktiske råd til, hvordan du laver den mest succesfulde influencer kampagne.


Benedicte og Josephine mødte hinanden over en influencer kampagne.

Mød menneskerne bag #influenced

BENEDICTE GRUMSTRUP

Benedicte ejer et influencer agency, hvor hun repræsenterer udvalgte influencere, for hvilke hun lægger den kommercielle strategi og planlægger kampagner. Hun fungerer desuden som konsulent for firmaer, der ønsker vækst gennem influencer marketing.

Maria Salina Mortensen

Maria er #influenceds eventkoordinator og SoMe Manager. Hun har tidligere arbejdet som team leder og kundeansvarlig inden for PR og har en cand.comm. fra Roskilde Universitet. Fagligt er hun interesseret i digital markedsføring, SoMe og (selvfølgelig) influencer marketing. Hun startede sit samarbejde med Influenced tilbage under sin uddannelse, og sidder altså nu som koordinator og ansvarlig for sociale medier.